De bouw van station Delft
- Gegevens
- Gemaakt op maandag 04 november 2013 23:54
- Hits: 22571
Pagina 2 van 46
![]() |
De voorgevel. De begane grond moet er nog tussen geplaatst worden. |
![]() |
Het is een los onderdeel. |
![]() |
Eerst met wat elastiek op de juiste plaats gebracht. En daarna het geheel verlijmd. De rechter aanbouw is klaar qua muurdelen. |
![]() |
De eerste zijgevel proefpassen. Het zijn nokjes die in elkaar vallen. Beetje hier en daar vijlen en het past perfect. |
![]() |
De voorgevel van de vleugel naar het hoofdgebouw zit dan al vast. |
![]() |
Gaan we de linker aanbouw bouwen. Ook hier eerst weer proefpassen en vijlen. |
![]() |
En goed dat je eerst proefpast, want er klopt hier iets niet. De styreenplaat moet hier ook overlappen, net als het stukje links. |
![]() |
Maar dat doet ze dus niet. |
![]() |
Hier zit een diepere inkeping. |
![]() |
Draai je het geheel helemaal om, dan krijg je de zijde met de korte inkeping voor je neus. |
Login
Online
We hebben 39 gasten en geen leden online
Reacties
1 van de daken heeft geen ornamenten en er zijn meer dakkapellen.
Op het grote hoofddak staan er 4 op elke hoek.
Als je voor het station staat heeft het rechtse dak niets.
Het linkse dak iets kleinere dan op het hoofddak.
De 4 kapellen op de rechtervleugel. (voorzijde)
De 3 kleine kapellen op de linker vleugel (voorzijde)
De 2 kleine kapellen op de achterzijde.
De 3 grote kapellen op de achterzijde.
Dus interesse is er wel, maar dan moeten ze wel kloppen, dus allemaal verschillende ornamenten.
Foto's heeft Frank Pennin (dank ) (y) mij gegeven dus kan ik leveren,
RSS lijst met reacties op dit artikel