Pimp my 22** Een 2342, 2327 en 2266
- Gegevens
- Gemaakt op maandag 13 november 2017 01:59
- Hits: 6743
Pagina 1 van 2
In de Railhobby van November ga ik uitgebreid in op de nieuwe 2200 serie van Piko in het geel/grijs. Ik bespreek daar de 2342. In dit fotoverslag ga ik verder waar ik stopte bij Railhobby. We gaan ze eens pimpen. |
De 2242 zo uit de doos. Ziet er al op en top uit, maar dat kan nog net even beter. |
|
Ik merk dat er mensen zijn die vergeten dat de Piko 2200 modellen een extra huls hebben om de koppelingen. | |
Let hierop dat je deze hulsjes NIET weg zal gooien. Je hebt ze nodig om andere koppelingen te plaatsen. Je hebt ze NIET nodig als je de extra schortplaat plaatst om de bufferbalk geheel te dichten. Dat alvast als waarschuwing. |
|
Een 2342 haal ik uit elkaar en ga met een wattestaafje en wat terpentine de nummers op de cabine en huif verwijderen. De cijfers laten zich heel snel verwijderen. Dus in de toekomst zal ik er nog wel wat vernummeren :) |
|
Als de Kleinspoor nummers geplaatst zijn (ik heb er de 2266 radiolok van gemaakt) zet ik beide kappen in de zijdematte lak. Daarna plaats ik de zwaailichten terug. | |
De cabines leuk ik wat op. Dat kon je ook al lezen in het verslag van de bruine 2200. | |
En dat opleuken doet het model heel wat goed. Je ziet de machinist heel goed zitten en ook het bedieningspaneel. (hoe ik dat maak lees je in het verslag van de bruine 2200.) |
|
De brandblusser is ook goed te zien. | |
Het nieuw geplaatste remwiel ook. | |
Je ziet de handrem net achter de deur staan. |
Login
Online
We hebben 40 gasten en één lid online
Reacties
groet robert
gr. Rob
De plaats van de brandblusser was overigens gewoon op de vloer in het hoekje achter het handremwiel.
Grtz. Frits
RSS lijst met reacties op dit artikel