YA 328 Dikke Daf modellen
- Gegevens
- Gemaakt op donderdag 13 maart 2014 22:30
- Hits: 10613
Pagina 2 van 12
![]() |
Het verschil tussen de Cargo en Artillerie zit hem in de laadbak. Links de Artillerie, met opengewerkte laadklep die je met messing afwerkt, en rechts die van de Cargo die mee is gegoten. |
![]() |
Gaan we eens naar het frame kijken. Met een kleine vijl en pincet haal ik hier en daar wat vliesjes weg. |
![]() |
En met een kleine tang breek ik aan de onderzijde de gietboom weg. Dat is heel goed te doen, ze komt goed los. |
![]() |
Maar let op, vanaf nu is het frame meer kwetsbaar. Zet er niet teveel kracht op. |
![]() |
Maar goed, frame is al snel klaar, ontdaan van gietboom en vliesjes. |
![]() |
De laadbak heeft aan de voorzijde twee giethulpjes die je weg kan nemen. Daarna ben je al snel klaar. |
![]() |
Past uitstekend. |
![]() |
De huif had al helemaal geen bewerking nodig en paste direct. |
![]() |
Lijm nog NIETS vast !!! |
![]() |
De huif van de cabine heeft wel wat werk nodig. Een giethulp wegknippen en twee raampjes open vijlen. |
Login
Online
We hebben 98 gasten en geen leden online
Reacties
De brandblussers heb ik al en de borden ben ik me van bewust. Ik ga er nog wat bouwen en voor ik de verbeteringen door :)
www.modeltreinexpress.nl
Deze zit net boven de katrol.
Jij noemt het reserve wielen maar het zijn steunwielen die ervoor zorgen dat de bodem in heuvelachtig terrein en bij diepe kuilen vrijblijft.
RSS lijst met reacties op dit artikel